Kereta + Influencer boleh 'go' ke? Selalunya influencer ni kita tengok kat media sosial je kan. Macam mana pulak kalau influencer yang handle kereta? Modify kereta? Nak tau boleh 'go' ke tak influencer kesayangan korang handle kereta? Dan sebenarnya korang boleh memiliki kereta yang dah di-modified hasil sentuhan influencer ni. Fuyooo! Nak tau macam mana? Kami akan update nanti. So, stay tuned di hurr.tv!

Subscribe kami untuk hiburan yang urban, relevan dan realiti!

SEMUA EPISOD

#CARGOALS | Myvi by Syafx

Ep 4 // 23 Feb 2018

#CARGOALS | Driver Formula 4 Syafx Pimp Myvi

Ep 3 // 16 Feb 2018

#CARGOALS | Myvi by Tasnim Shah

Ep 2 // 9 Feb 2018

#CARGOALS | Bila Tasnim Cuba Modify Kereta

Ep 1 // 2 Feb 2018