Dedulu kalau nak tau update artis favourite korang, tunggulah surat khabar atau edisi bulanan majalah hiburan. Dah tu, kena keluarkan duit pulak. Habis duit tabung ye dok? Tak pun kena gigih stalk IG diorang tetiap masa.. Sekarang ni semuanya kat hujung jari je update, tapi lepas ni kalau korang nak update retis-retis top yang lagi up-to-date #bomkebabom, korang rilek dan layan ‘Depan Rumah Je.’Sebuah program hiburan santai yang akan menampilkan hos selebriti hurr.tv. Uniknya, diorang akan borak-borak depan rumah je. Sesuailah dengan nama program. Tapi, depan rumah tu macam mana ya? Takkan borak-borak depan rumah je? Nak tahu lebih lanjut? Saksikan ‘Depan Rumah Je’ eksklusif di hurr.tv!

Subscribe kami untuk hiburan yang urban, relevan dan realiti!

SEMUA EPISOD

Depan Rumah Je | Azar Azmi

24 May 2018

PU Azman

17 May 2018

Eyra Hazali

10 May 2018

Aprena Manrose

3 May 2018

Syazwan Zulkifly

26 Apr 2018

Khai Bahar

19 Apr 2018

Azrel Ismail

13 Apr 2018

Fatiya Latiff

5 Apr 2018

Azira Shafinaz

29 Mar 2018

Ruhainies

23 Mar 2018

Ariz Lufias

15 Mar 2018

Cik Manggis

8 Mar 2018

Hafidz Roshdi

1 Mar 2018

Sufian Suhaimi

22 Feb 2018

Raja Afiq

15 Feb 2018

Intan Najuwa

8 Feb 2018

Ismail Izzani

2 Feb 2018

Boy Iman

24 Jan 2018

Nasty Rock Crew

18 Jan 2018

Aqeesh Aleeya

11 Jan 2018

Zizi Kirana

4 Jan 2018

Nabila Razali

28 Dec 2017

Mawar Rashid

21 Dec 2017

Hannah Delisha

14 Dec 2017

Syafiq Kyle

17 Nov 2017

Aizat Amdan

9 Nov 2017

Kaka Azraff

1 Nov 2017

Aziz Harun

26 Oct 2017

Nadia Brian

20 Oct 2017

Sweet Qismina

11 Oct 2017