#SAPOTLOKAL | Potions

  • MyEG

 

Sekarang ni ada banyak produk penjagaan muka tempatan, macam-macam jenis sampai taktau mana satu nak guna.

Bukan apa, kadang-kadang kita tak pasti sama ada produk tu sesuai atau tak dengan kulit kita kan? Sebab tak semua orang ada jenis kulit yang sama! Sebenarny, tak susah pun nak jaga kulit muka kita sisthurr semua, thanks to Potions!

“NO petrochemicals, sulfates, parabens, artificial colouring, fragrances, mineral oils and dangerous preservatives are ever used in our unique formulations. So you end up with a bottle full of only the GOOD STUFF!”

Kesemua produk keluaran Potions dihasilkan hanya menggunakan bahan semulajadi yang diinspirasikan dari abstrak ayurveda, yang pastinya selamat dan berkenan!

Let’s #SAPOTLOKAL – Potions!

TERBAHARU

  • Nak Beli Mart

Barang Dapur Bajet RM4.90 Jer?! | BELI Lelong Live

Ep 93 // 27 Jul 2021

Sibling Ke Dating?! LGBT? HAROM! | Barang For U 2 See

Ep 101 // 26 Jul 2021

Here Comes The Grand Finale!! More Than 50 Units Of Exclusive Prizes 🎁 To Be Given To You For FREE! 🤗 | Jual Letop 爆单

Ep 10 // 24 Jul 2021