#SAPOTLOKAL | Potions

  • www.myeg.com.my

 

Sekarang ni ada banyak produk penjagaan muka tempatan, macam-macam jenis sampai taktau mana satu nak guna.

Bukan apa, kadang-kadang kita tak pasti sama ada produk tu sesuai atau tak dengan kulit kita kan? Sebab tak semua orang ada jenis kulit yang sama! Sebenarny, tak susah pun nak jaga kulit muka kita sisthurr semua, thanks to Potions!

“NO petrochemicals, sulfates, parabens, artificial colouring, fragrances, mineral oils and dangerous preservatives are ever used in our unique formulations. So you end up with a bottle full of only the GOOD STUFF!”

Kesemua produk keluaran Potions dihasilkan hanya menggunakan bahan semulajadi yang diinspirasikan dari abstrak ayurveda, yang pastinya selamat dan berkenan!

Let’s #SAPOTLOKAL – Potions!

TERBAHARU

  • Muca Vita Brightening Ampoule

Strangers Lukis Potret Each Other | Save The Date

Ep 7 // 27 Mar 2020

Apa Boleh Buat Kat Rumah Masa RMO?? Covid-19 | LimaLeTop!

Ep 113 // 26 Mar 2020

Drawing Blind Challenge (Part 2) | Barang For U 2 See

Ep 40 // 25 Mar 2020