#takajak ke Ipoh!

  • MyMotor

 

“Eh, kuajaaaa pegi jalan #TakAjak aku.” -rolls eyes-
Dah lah tak ajak, lepas tu show off gambar kat Insta pulak! #menyampah

Tengok Zack Merican berpropa sakan tentang pengembaraannya ke salah sebuah negeri yang terkenal dengan jolokan ‘syurga makanan’, Ipoh, Perak!

Banyak benda rupanya boleh buat di Ipoh ni, bukan setakat melahap je. Tengok lah apa lagi Zack buat kat sana, konfem korang rasa terus nak gerak Ipoh!

Book affordable hotels, flights & packages today on AirAsiaGO.com – your one-stop shop for the best travel deals and online travel booking needs.

#hurrtv #airasiago #takajakseries



Subscribe kami untuk hiburan yang urban, relevan dan realiti!

SEMUA EPISOD The #takajak Series

TERBAHARU

  • MyEG

Ping Pong Truth Or Dare | Barang For U 2 See

Ep 74 // 18 Jan 2021

PKP 2.0: Layan Netflix Ke BL Series? | WTF?!

Ep 34 // 15 Jan 2021

Up To 80% Off! Spend RM150 & Above To Get Free Cooler Bag | Nak Beli Lelong Live

Ep 41 // 15 Jan 2021