#takajak ke Penang pasaipa?

Bila sebut pasal Pulau Pinang atau nak nampak stail sikit kita panggil Penang! Kepala kita ni mesti fikir pasal makanan je kan?! Nasi kandar, pasembor, rojak, asam laksa daaan macam-macam jenis makanan lah yang ada kat Penang ni! 

Dan bila mai Penang, kita mesti pi tempat-tempat menarik macam Georgetown, Bukit Bendera, & Teluk Bahang… dan hampa mesti rasa tempat ni tak best mana punnn…

Tapi dia jadi lain macam bila Zack Merican yang pi tempat-tempat ni! Pasaipa taktau? Sebab dia tak ajak ka? Hampa kena tengok, baru tau pasaipa depa kata Penang ni syok sangat!

Book affordable hotels, flights & packages today on AirAsiaGO.com – your one-stop shop for the best travel deals and online travel booking needs.

#hurrtv #airasiago #takajakseries



Subscribe kami untuk hiburan yang urban, relevan dan realiti!

SEMUA EPISOD The #takajak Series

TERBAHARU

Geng Bola | Juara Yang Tersingkir

Ep 8 // 17 Jul 2018

Paperfish | Makan Apa?

Ep 18 // 14 Jul 2018

BORAKUSTIK | Shaqiel Naufal Pilih Team Sajat Atau Team Safiey Ilias?

Ep 1 // 13 Jul 2018