#takajak ke Penang pasaipa?

echo adrotate_ad(22, true, 0, 0);

Bila sebut pasal Pulau Pinang atau nak nampak stail sikit kita panggil Penang! Kepala kita ni mesti fikir pasal makanan je kan?! Nasi kandar, pasembor, rojak, asam laksa daaan macam-macam jenis makanan lah yang ada kat Penang ni! 

Dan bila mai Penang, kita mesti pi tempat-tempat menarik macam Georgetown, Bukit Bendera, & Teluk Bahang… dan hampa mesti rasa tempat ni tak best mana punnn…

Tapi dia jadi lain macam bila Zack Merican yang pi tempat-tempat ni! Pasaipa taktau? Sebab dia tak ajak ka? Hampa kena tengok, baru tau pasaipa depa kata Penang ni syok sangat!