#takajak ke Penang pasaipa?

  • MyMotor

 

Bila sebut pasal Pulau Pinang atau nak nampak stail sikit kita panggil Penang! Kepala kita ni mesti fikir pasal makanan je kan?! Nasi kandar, pasembor, rojak, asam laksa daaan macam-macam jenis makanan lah yang ada kat Penang ni! 

Dan bila mai Penang, kita mesti pi tempat-tempat menarik macam Georgetown, Bukit Bendera, & Teluk Bahang… dan hampa mesti rasa tempat ni tak best mana punnn…

Tapi dia jadi lain macam bila Zack Merican yang pi tempat-tempat ni! Pasaipa taktau? Sebab dia tak ajak ka? Hampa kena tengok, baru tau pasaipa depa kata Penang ni syok sangat!

Book affordable hotels, flights & packages today on AirAsiaGO.com – your one-stop shop for the best travel deals and online travel booking needs.

#hurrtv #airasiago #takajakseries



Subscribe kami untuk hiburan yang urban, relevan dan realiti!

SEMUA EPISOD The #takajak Series

TERBAHARU

  • MyEG

Ping Pong Truth Or Dare | Barang For U 2 See

Ep 74 // 18 Jan 2021

PKP 2.0: Layan Netflix Ke BL Series? | WTF?!

Ep 34 // 15 Jan 2021

Up To 80% Off! Spend RM150 & Above To Get Free Cooler Bag | Nak Beli Lelong Live

Ep 41 // 15 Jan 2021