18SX: Aksi Melampau Fanatik Konsert K-POP I WTF?!

  • Iklan Dengan hurr.tv

 

Topik WTF minggu ini adalah berkenaan aktiviti melampau seorang penonton masa tengok konsert K-pop. Kenapa la ada orang yang macam ni? Jangan kata kat concert, yang saja-saja tayang depan orang pun ramai. Nasib baik la takda perempuan macam ni. Kalau tak tepuk dahi la kita semua!

Agak-agak kenapa diorang macam ni? Penyakit ke? Atau ada masalah mental yang memerlukan bantuan? Atau adakah nak salahkan perempuan berpakaian seksi?


MUCA VITA BRIGHTENING COMPLETE CARE SET
RM447.00

VITA BRIGHTENING AMPOULE
RM128.00

VITA BRIGHTENING FOAM CLEANSER
RM62.00

VITA BRIGHTENING TONER
RM62.00

VITA BRIGHTENING NIGHT CREAM
RM99.00

VITA BRIGHTENING DAY CREAM SPF 30
RM99.00



Subscribe kami untuk hiburan yang urban, relevan dan realiti!

SEMUA EPISOD WTF?!

TERBAHARU

  • Nak Beli Mart

KPop Comeback Julai 2020 & Hwa Sa “Maria” MV Reaction | K-Poppers

Ep 89 // 7 Jul 2020

Burnt Cheesecake Mukbang (Sedap Gils) | Barang For U 2 See

Ep 48 // 6 Jul 2020

BLACKPINK “How You Like That” & BTS “Stay Gold” Conclusion Part 2 | K-Poppers

Ep 88 // 3 Jul 2020