18SX: Aksi Melampau Fanatik Konsert K-POP I WTF?!

 

Topik WTF minggu ini adalah berkenaan aktiviti melampau seorang penonton masa tengok konsert K-pop. Kenapa la ada orang yang macam ni? Jangan kata kat concert, yang saja-saja tayang depan orang pun ramai. Nasib baik la takda perempuan macam ni. Kalau tak tepuk dahi la kita semua!

Agak-agak kenapa diorang macam ni? Penyakit ke? Atau ada masalah mental yang memerlukan bantuan? Atau adakah nak salahkan perempuan berpakaian seksi?


MUCA VITA BRIGHTENING COMPLETE CARE SET
RM447.00

VITA BRIGHTENING AMPOULE
RM128.00

VITA BRIGHTENING FOAM CLEANSER
RM62.00

VITA BRIGHTENING TONER
RM62.00

VITA BRIGHTENING NIGHT CREAM
RM99.00

VITA BRIGHTENING DAY CREAM SPF 30
RM99.00



Subscribe kami untuk hiburan yang urban, relevan dan realiti!

SEMUA EPISOD WTF?!