Sejauh manakah pengetahuan am korang semua tentang informasi umum? Mungkin ramai yang ambil kesah tak kesah tapi pengetahuan umum ni sebenarnya sedikit sebanyak boleh bantu kita untuk memulakan perbualan ataupun sekadar halwa minda. Kan? Nak membaca pun kadang-kadang ada je halangannya. Bak kata orang lah. Sebab tu hurr.tv ingin berkongsi informasi menarik yang mungkin korang tak sedar sebenarnya membawa maksud dan mempunyayi tempatnya yang tersendiri dalam minda kita. So, jomlah layan TA-HURR-KAH anda ok!

Subscribe kami untuk hiburan yang urban, relevan dan realiti!

SEMUA EPISOD

Jubli Siti 25, Dato’ Sri Siti Nurhaliza | TA-HURR-KAH ANDA

Ep 5 // 15 Apr 2021

Misteri Balai Polis Jalan Gombak | TA-HURR-KAH ANDA

Ep 4 // 8 Apr 2021

Pengharaman Servis Sidek | TA-HURR-KAH ANDA

Ep 3 // 1 Apr 2021

Jack Sparrow & Panglima Awang Orang Yang Sama? | TA-HURR-KAH ANDA

Ep 2 // 25 Mar 2021

Kuasa Taming Sari | TA-HURR-KAH ANDA

Ep 1 // 18 Mar 2021